Svamp

Idag har det och är fortfarande mycket fint väder! Så jag har tagit med mig kameran och gått ut och fotat!

Lite kul, svamparna har redan börjat titta fram. ^^

Och på tal om titta fram, getingarna har kommit… 😦 Inte för att jag har blivit stucken, men dom flyger ju runt en hela tiden… D: Har ett getingbo på min balkong också, så jag har myggnät för dörren. Nätet är ju bra vilket fall, men jag skulle vilja ha öppet utan att getingarna kommer in! Dom har nämligen ett bo mellan plankorna, i springorna i taket. Måste kolla om det finns någon sprej eller nåt. 🙂

Kommentera

