Nashi

Okej! Jag vet, nu har det varit DÅLIG uppdatering här, men det har inte hänt så mycket. Men i alla fall, nu ska jag ta och ändra på det. 😉

I fredags gick jag, mamma och brorsan på Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Den var verkligen bra, flera gånger bättre än del ett, absolut!

Ja, idag har det inte hänt mycket… Men jag har i alla fall lyckats få min lilla fågel tam. :3

Han satte sig på min datorskärm idag, och satt där jätte länge, över en timme skulle jag tro. 😀 Och han satt på min axel. Whii. Han e så gullig. Min lilla Nashi 😀

Kommentera

