Kalender

Igår – fredag, köpte jag en kalender över året. Kan behövas! Känner att jag redan börjat röra ihop dagarna då jag har läxa, då arbete ska in m.m, vilket jag inte brukar göra! Har väl mycket att göra, mycket att hålla reda på och så. Och när man är trött så blir det inte bättre. Så nu har jag i alla fall skaffat en sån, som jag kan fylla i när allt ska in! Känns bra!

Måste bara på Clas Ohlson’s och köpa patroner till min skrivare, så jag kan skriva ut en bild att ha på framsidan! 🙂

One thought on “Kalender

Kommentera

