Tidsfördriv

Äntligen! Slut på denna långa halvt sega helg! Under fredagen stod jag i en biljettkur och sålde åkbiljetter och lördag och söndag stod jag med Cajsa i Magic, ett chokladlotteri! 😀 Tiden gick lite fortare när vi fick stå två. 🙂

Under lördagen kom Sara ~ paaaaj 8D och gjorde oss sällskap. Ja… Pumpa va där också. 😉 Mahaha. xD Fick äntligen höra att han erkände att han var en pumpa, och det var inte bara jag som hörde det. 😀 Yay!  Haha, tidsfördriv. ^^

Hehe, inte allt för mycket folk under söndagen när dagen gick mot sitt slut. ^^

Var med på barnpartajet (precis som förut) och hjälpte till. Stod vid Tecknartävlingen i år. 😀 Många fina bilder! 🙂

Jag skulle snooza min väckare imorse, men … istället råkade jag stänga av den. Så när jag blev väckt, halv åtta, hann jag inte äta nån frukost, var ju bara att ge sig iväg på en gång! Haha. ^^ Är mycket mycket trött nu …

2 thoughts on “Tidsfördriv

Kommentera

