Checklista för dagen, än så länge

[x] Körlektion 80 min – suveränt 😀
[x] Test om ideologier – ääuuhm…
[x] Visat en serie för en kompis som blev skiträdd – hahahahaha
[x] Sprettat mat på en kompis huvud – oops
[x] Ätit fisklort och suddipotatis med sursås – jag åt ananas största delen

Nu sitter jag och chillar på en bänk, hahaha. ^^
Ja, mina dager innehåller det mesta x] Nu står min kompis och rensar skåpet medan hon hittar massa roliga dikter och bilder som jag skrivit/ritat. Vissa saker t.o.m. på hennes arbetspapper – oops.
”AAAH, jag hittade en get Carro! 😀 😀 ”, aa, hon hittade nyss en get jag ritat :] Vi har en FB-grupp som kallas Hitta Geten, som går ut på att hitta getter som jag har ritat, riktigt skoj, faktiskt. 😀

Checkar ut för tillfället, klockan är nu: 12:27

Kommentera

