Hungerspelen Trilogin

I fredags köpte jag på Coop Forum hela Hungerspelen Trilogin i en enda bok. Japp, alla tre böckerna i en, och den kostade bara 79:- 😀
Igår läste jag ut första boken. När jag först hörde om Hungerspelen så tänkte jag ”det här är väl en helt okej bok”, men när jag väl började läsa den så kunde jag inte slita mig. Den är mer än okej, den är jätte bra! Så jag rekommenderar verkligen denna bok, starkt!

En annan bra sak är att den kommer på bio den 23:e mars! Kan inte vänta 😀 Åh, ser verkligen framemot filmen! Men det känns som att den kan bli lite otäck om dom följer boken till punkt och pricka 😉 Men men, awesome! 😀

Det gick inte att Bädda in trailern så jag lägger upp en enkel länk 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=OgssLmsOa2s

Kommentera

