Filmen bokad!

Okej! Jag har inte bloggat på länge – igen … men jag har varit i fjällen nu i fem dagar och där fungerar inte internet som det ska 😉 Men det har i alla fall varit jätte bra där uppe, älskar fjällen så mycket. <333 Det är så mäktigt att åka upp på kalfjället och sedan se stora vita fjälltoppar omge en vart man än vänder sig. 😀 Otroligt! Man känner sig så liten. Ahhh, häftigt är det. Går inte beskriva mer än åk dit själv.
Det var mycket snö där, och nu sedan när man kommer hem är det typ vår. Haha. Skönt ändå att se att det börjar gå mot varmare tider. 😀

Nu har jag i alla fall kommit hem, och såg att jag fått både bra och mindre bra mejl.
Det mindre bra är att jag inte fått nå’ sommarjobb på Allehanda. :/ Men men, har ju sökt på fler ställen :]
Det bra är att jag fått mejl från CDON att Hungerspelen-filmen går att boka, så den är nu bokad och klar! 😀 Den har ju inte kommit ut än så får ju vänta ett tag, men jag vet att den är på G! :]

Ehum … vet inte om jag har så mycket mer å’ säga … Äsch, har ju påsklov nu en vecka så det é helt okej! 😀 Bah chilla och dra till stan osv. :]

[Twitter för de allra senaste uppdateringarna: @LundbergCarro]

Kommentera

