Disigt

Vilket trist väder det är ute … T_T   Verkar som att det ska vara regnigt och disigt största delen av veckan. Men men, mysigt ändå :]

Igår var jag på stan med Nicole och shoppade lite grejer, nice nice 😀 Det va ju såklart blött och så ute på grund av vädret, men det klagar jag inte på!

Nu ska jag snart dra iväg på träning, första på en vecka och lite till antar jag? Men har varit så hemskt förkyld 😦
Jag brukar inte bli sjuk/förkyld så ofta, men när jag blir det slår det till ordentligt och kan sitta i ett bra tag också … Så det är skönt att vara frisk nu och komma igång igen! 😀

Nu kör vi igång! Karate time! :]

Kommentera

