Baronens goda röra

20120713-194627.jpg

Jag kände för att göra en röra till maten, så jag drog till affären och handlade lite. Röran blev jättegod! Det här är vad jag använde mig av och hur jag gjorde 😀

Recept
1 dl majonnäs
1 dl crème fraîche
2 äpplen
1 liten burk majs
1 rödlök
1 avokado
Salt och paprikakrydda

Så här gör du:
Riv äpplena till fina små strimlor.
Finhacka rödlöken.
Mosa/hacka avokadon.
Häll ner alla ingredienserna i en skål och rör om. Strö över lite salt och paprikakrydda.
Färdigt att servera! Alternativt att du ställer den i kylskåpet en stund först. Gott till vad som helst, t.ex. Grillat!

One thought on “Baronens goda röra

Kommentera

