Skugga eller sol

Idag har jag suttit ute i gräset med Chippo. Han är så mysig. :] just nu medan jag skriver detta inlägg så sitter han i mitt knä. Aaw ❤
Jag hade hett ut en filt som jag satt på som han kom och la sig på, men när det blev kallt i skuggan ville jag flytta den till solen, som Chippo såklart inte ville. Det slutade med att han gick med på att ha halva i solen och halva i skuggan. Han försökte hela tiden dra tillbaka filten när jag höll på flytta den. ^^
Sedan har jag varit på graven med några rosor. ❤

20120731-190923.jpg

Kommentera

