Hallå i stugan!

Hejsan allihopa!
Det gör mig glad att fastän jag inte uppdaterat så bra på sista tiden så har ni ändå kollat min blogg. Det känns väldigt bra!
Så här kommer ett litet inlägg, hehe!
Okej … vad har jag gjort under tiden?
– Det är faktiskt en väldigt bra fråga, nästa tack.
Nej men, jag har hållit på med massa skolarbete och sånt, och sedan har jag varit bra på att försova mig tillräckligt mycket på
morgon för att missa frukosten, så nu har jag ställt 4 extra larm på morgon i hopp om att jag ska kliva upp i tid, haha!

Imorgon är det dax för praktik igen. Yes, finally! Nu ös vi Felicia! Den här veckan har varit så seg med Skorpedsprojektet hit och Skorpedsprojektet dit.
Vissa säger att Skorped kommer bli en svordom efter detta är avklarat. Haha, va? Kanske. xD Men det börjar nå sitt slut nu så det känns bra. 😀

One thought on “Hallå i stugan!

Kommentera

