Känn dig lurad

Go’dagens allihop!

Här kommer ett nytt sällsynt inlägg från den norrländska vinterskogen!
Alla roliga kamerabilder ligger för tillfället kvar i kameran eftersom dom inte är överförda. Istället bjuder
jag på en liten mobilbild av Chippo från imorse. ^^

Det var verkligen längesedan jag la upp nåt … och inte blev det här inlägget särskilt vettigt heller. x]
Nu har du ju i alla fall fått dig nåt att läsa, och eftersom du fortfarande läser måste det ju vara någonting med
mina nedtryckta tangenter, som bildar olika versaler och gemener, som väcker ditt intresse. Vad som är så roligt
med dom har jag inte den blekaste aning om. Nä, nu ska jag sluta skriva meningslösa ord som får din hjärna att
hjälplöst fortsätta läsa.

Ha en fortsatt trevlig kväll, hoppas du fann något värdefullt i mitt lilla inlägg!

20130318-210150.jpg

Caroline Lundberg

One thought on “Känn dig lurad

Kommentera

