Woop-woop!

Se där! En ny design har dykt upp på bloggen. Taa-daa!
Som tidigare nämnt är jag halvkass på det här med uppdatering av bloggen, så nu ska jag göra ett försök med mobilbloggning. Inläggen kanske inte kommer bli så märkvärdiga, men mer spänning och action utlovas! Jippi!

I alla fall, här kommer en checkad checklista (där jag säkerligen glömt en massa saker) över junimånad än så länge:

Studentbal ✓
Studenten ✓
Blivit arbetslös ✓
Gått till Arbetsförmedlingen ✓
Varit på hundutställning ✓
Firat midsommar ✓
Fått jobb ✓
Nekat det jobbet ✓
Fortfarande arbetslös ✓
Sett Dumma mej 2 ✓
Varit på ÖrnCon med Torbjörn ✓
Spöat Leo i TV-spel ✓

Yeeeh, nu har ni mer koll på läget än vad jag har! Ha det bra så länge så ska jag försöka mig på det här med bloggning från mobilen. 😉

Caroline Lundberg

Kommentera

