Filmprojekt på G

Yo-yo!
Detta är vad som hänt i helgen när jag vart så dålig på att uppdatera, maha:
Våra (jag och min pojkvän) vilda sniglar, Charlie och Banarne, fick nya friska blad i sitt lilla terrarium.


Se så nöjda de är! 😀
Bwaha, helgens feta uppdatering!
(Mobilbild)

Idag har jag, Floppen, Kolbollen och Mongot (haha, jag vet, jag har fina smeknamn på mina vänner …) träffats på Café UH och börjat planera för ett litet filmprojekt. Många härliga idéer dök upp och det här kan inte annat än bli GRYMT!
Ni kommer antagligen få följa projektets gång här på bloggen. Spännande …

Caroline Lundberg

2 thoughts on “Filmprojekt på G

Kommentera

