Välkommen vinter

Hejsan!
Min dator har nu i flera dagar vägrat släppa in mig på internet (förutom Facebook och Google). Den säger ”Den här webbsidan är inte tillgänglig” och att jag borde kontrollera internetanslutningen. Det är inget fel på anslutningen, har även testat att delat mitt mobilinternet. Jag förstår inte…

Under helgen har jag varit dyngförkyld, ändå gav jag mig iväg på lördagen till Sporthallen och tävlade i JKA Cup Örnsköldsvik. Alltså, karate. Jag kom 3a i kumite (fight). Jag är nöjd.

20131017-091311.jpg

Igår var jag med Cajsa på stan. Det var såå länge sedan vi var på stan tillsammans. Vi fikade, pratade och shoppade. Mysigt. 🙂

Något lite lustigt. Igår somnade jag med höst utanför fönstret, och idag vaknar jag med vinter! Tänk vad fort det kan gå. 😉 Hade snön kommit igår hade det varit prick ett år sedan. Sök i bloggen: Snö i oktober.

20131017-091815.jpg
Caroline Lundberg

2 thoughts on “Välkommen vinter

  1. Tack och lov ingen snö ännu här 14+ idag. Jag fasar för snön.

    Jag brukar få upp det meddelandet någon gång ibland också. Då drar jag ut strömkontakten ca 30 sekunder sedan har det fungerat igen.

Kommentera

