Fixat datorn

Halloj!

Nu har jag äntligen fått ordning på datorn! Först åkte jag iväg till Elgiganten för att lämna in den, men tydligen gick det inte på garantin om det var mjukvarufel. Så jag tog hem datorn igen och återställde den helt (varför jag inte gjorde det innan jag åkte dit vet jag inte).
Nu fungerar den som den ska. Till och med bättre än precis efter jag köpt den. Det var nog fel på mjukvaran redan då. Så nu sitter jag och försöker installera om allt. Som tur var så var jag noga redan från början att föra över allt till en extern hårddisk (bilder å sånt), så det är egentligen bara spel och Photoshop som ska återinstalleras.
Det som tar extra lång tid just nu är att få in The Secret World. Den säger att det är ca. 06 h och 23 min kvar. Jag är inte förvånad eftersom det är ett online-spel.

Känns skönt att allt fungerar i alla fall.

Sedan tycker jag också att alla kan ta å spana in Cajsas blogg! 


Caroline Lundberg

One thought on “Fixat datorn

Kommentera

