Grafikkort är trubbel


Yo!
Jag som var så nöjd över att ha fixat datorn till det bättre, fått internet att fungera igen. Hah! När jag återställde datorn till fabriksinställningarna så tog datorn ändå bort de förinställda grafikkortsinställningarna. Så när jag väl installerat The Secret World kunde jag inte spela eftersom grafiken på datorn var under medel. Då fick jag sitta hela gårdagskvällen med att leta drivrutiner. Till en början när jag skulle ladda ner sa den att servern inte svarade. Okej, det sa den heeela tiden. Jag fick gräva djupare in i datorn, leta genvägar, söka upp andra drivrutinsfiler och till slut kunde jag få ner rätt till datorn.
Jag testade att spela, nu fungerar det. Fast jag är ändå inte riktigt nöjd. Får klura lite mer på det där. Men grovgörat är i alla fall gjort. Nu kan jag andas ut för en stund… 😉


Caroline Lundberg

Kommentera

