Mangocheesecake

Yoo!
Jag har fått i uppdrag av min vän att skriva ett längre inlägg, så här kommer ett, haha!
I fredags, den 29:e nov, var jag på Area 1 med familjen och brorsans kompis. Vi spelade laserdome och det var grymt kul! ^-^
I söndags, den 1:a dec, såg jag och älskling Hunger Games: Catching Fire på bio. Mycket bra film, gå och se den om du inte redan gjort det!
Tidigare den här veckan har jag varit på stan med Cajsa, vi har shoppat, lunchat och bara haft det trevligt.

I år har jag varit ute i god tid med julklappsinhandlingen. Jag har en julklapp kvar (egentligen två, men den andra vet jag redan vad jag ska fixa och det kan jag bara fixa strax innan jul) så det känns bra.

Igår var jag på stan med mamma. Jag fick lite kläder och sedan fikade vi på Café UH. Den här kakan var så god! Mangocheesecake med browniebotten. Mmmm… 🙂
20131204-101723.jpg

(iPhone-bild)

Nu ska jag snart skjutsa in brorsan till stan. Blir bra det. Får se vad jag hittar på sedan. Träning ikväll i alla fall!
Hoppas det här räknas som ett längre inlägg… 😉

Caroline Lundberg

3 thoughts on “Mangocheesecake

Kommentera

