Is på sjön

Hej igen!
Jag har inte varit hemma och därför har det inte blivit något bloggande. Men nu är jag åter på hemmaplan och här kommer därför ett fantastiskt, efterlängtat inlägg!

Under jul var jag i Trehörningsjö och firade jul med min pojkvän och hans familj. Det var mysigt och mycket god mat serverades.
Vi hade en sådan tur att det landade snö på marken under julaftonsdagen, men senare på kvällen blev det tyvärr varmare så regn sköljde bort det vita och gjorde allt till en enda stor isgata istället … Blä.

Den 27:e firade jag jul med mamma, mormor, morfar och moster. Min moster var på besök från Österrike (åkte hem idag) så det gäller att passa på å träffa henne medan hon är på besök. Nästa gång vi träffs blir nog till sommaren.

Vädret:
Fortfarande ingen snö och det nya året börjar om tre dagar. Tjoohoo!



C
aroline Lundberg

 

3 thoughts on “Is på sjön

  1. Jag håller på Tjohoo jag. Gilalr inte snön. Men risken är att sommaren blir skrutt och detvill man ju inte heller.
    Här har varit sol och fin nu gnaska lände 5-7 plusgrader.
    Önskar dig nu ett Gott Nytt År med dina nära och kära

    Kram (hade skrivit lite mer men det fösvann i tomma intet).

    Har flyttat och inte varit så mycket här men nu ska ajg väl komma igång igen.

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År med dina nära och kära

    Kramn

Kommentera

