Välkommen 2014

GOTT NYTT ÅR! 
Nu är det 2014 som gäller. Januari, tänka sig.
Så, jag tänkte komma med en liten årsredovisning av 2013!

Januari:
* Jag var sjuk och låg mest bara på sängen å kräktes och fick inte i mig något. Det var en dålig start på det året…
* Jag fyllde år (som vilket annat år).

Februari:
* Blev tillsammans med världens underbaraste. ❤
* Började bli friskare.

Mars:
* Min mormor fyllde 70.

April:
* Deltog i en novelltävling.
(Klicka HÄR)

Maj:
* Åkte tåg till Umeå för första gången.

Juni:
* Studentbal i Fjällräven Center.
* Tog studenten.

Juli:
* Hade ett kasst sommarjobb på en jordgubbsodling.
* Spenderade en vecka tillsammans med min pojkvän å hans familj.

Augusti:
* Hjälpte till på Barnpartajet i ösregn.
* Ostindiefararen Götheborg var på besök.
* Började studera Postproduktion på Örnsköldsviks Folkhögskola.
* Virrade omkring i Stockholm för första gången (inte själv).

September:
* Skaffat ett litet jobb som assisterande ledare på KnatteSkutt.

Oktober:
* Den första snön föll från himlen.

November:
* Hämtade min dator från reparation.

December:
* Årets sista biofilm, Hobbit: the Desolation of Smaug , sågs med min pojkvän.
* Firat jul i 3-sjö med min pojkvän å hans familj.
* Firat nyår med min familj. Luktar rök nu dagen efter eftersom vi satt i en grillkåta mest hela kvällen.

Där har ni en kort sammanfattning av det gångna året! Nu är det 2014, nytt år – nya tag!
Hoppas ni hade ett bra 2013 och får en god fortsättning!


Lite somrig bild kanske, haha! 

Caroline Lundberg

One thought on “Välkommen 2014

Kommentera

