Heej!

Hejhopp, sockertopp!

Nu har jag varit ordentligt dålig på att uppdatera här, ber om ursäkt! Jag har haft mycket annat för mig. ^-^
15-16 januari hade jag en träff med min distansklass i postproduktion, där vi hade gemensamma lektioner. På kvällen blev vi bjudna på hockey och fick se Modo vinna över Örebro. Det är ju kul, bortsett från att jag inte är den största hockeyfantasten… Så mitt intresse föll på alla gånger någons klubba gick av eller när någon fick en tackling och föll.
Sedan så har jag börjat gymma med Cajsa. 🙂
Har införskaffat mig Guild Wars 2, så där har jag suttit klistrad ibland, moha!

Den 25 januari var det årsmöte för karaten och den 26:e fyllde jag 20! Fullt upp, fullt upp…
Jag har också testat mina skridskor som jag inte åkt på sedan 2007-2008. Det var väldigt roligt att de fortfarande går att åka på, det trodde jag verkligen inte!

Nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag att snön faller så nu ska jag fortsätta njuta av den här dagen. Vintern är ju för vacker!

Klicka HÄR för att komma till mitt Flickrgalleri!


Caroline Lundberg

One thought on “Heej!

Kommentera

