För alla sjukt intresserade

Halloj!
Idag har varit en otroligt långsam dag eftersom jag är snorig, nysig å seg i huvudet. Jajamän, jag är förkyld! Än hur mycket jag snyter mig å tycks tömma näsan är den lika full igen en knapp minut senare. Bläää…
Jag har legat på soffan eller i sängen till största delen av dagen.

Bra idag:
När min brorsa slutat skolan hade han åkt och köpt en Kexchoklad till mig! 😀
Mindre bra idag:
”Kiosken” hade fått något frispel på renmattan…


Mobilbild

Jag har sovit en hel del å nu ska jag göra mig en god kopp te och sedan sova lite till! Snart är jag frisk! Vägra vara sjuk!
Hoppas ni är friska! Jag ska krya på mig så jag kan träna på lördag! Hade tänkt va frisk till ikväll men inte blev det något av det… 😦

Caroline Lundberg

Kommentera

