Yoooooo

Hejhopp!

Nu är jag här igen, haha. 😀
Det är svårt å tro att det är mars. När det egentligen ska snöa så regnar det.
Idag har det varit kallt, men inte så kallt som det borde vara och denna kyla kom ifrån den halvkraftiga vinden. Brrrr… 😐

Igår var jag på stan med Cajsa och lite senare firade jag mormor som fyllde år. Ännu lite senare drog jag och min pojkvän till 3-sjö och där sitter jag just nu och bloggar fram det här inlägget.
Jag har inte hängt med nå speciellt i Melodifestivalen 2014, har endast sett avsnittet där dom uppträdde i Örnsköldsvik, men ikväll är finalen. Lär nog kika på det så då får jag höra vilka bidrag som röstats fram av det svenska folket. Hoppas det är någon låt som sticker ut så vi inte kommer in i Eurovision med nån dynglåt som de flesta redan vet har förlorat. :s Mohaha, så intresserad är jag av Melodifestivalen. x]
Det går som det går och nu skriver jag massa ord som inte har någon som helst mening bara för att jag vill fylla ut det här inlägget lite. ^-^

Ni får ursäkta den dåliga kvallan på bilden nedan men det är en mobilbild. Med liiite bättre väder framför så plockar jag fram systemkameran. 😀 Där har ni något att vänta!

Ni får höra av mig lite senare! Ha det grymt! 😉


(Mobilbild)

Caroline Lundberg

Kommentera

