Sommaren på väg

Ni har varit flitiga å kikat in på min blogg fastän jag varit väldigt off, bra jobbat!
Så… Här kommer, underligt nog, majs första blogginlägg!

Jag har haft lite för mig på dagarna så har inte riktigt hunnit blogga eller hittat något bra att blogga om!
Nu har jag i alla fall bara en vecka kvar på praktiken och ungefär 3 veckor kvar av skolan! Det har verkligen gått fort!

Årstiden har hunnit ändra sig också under denna radioskugga av blogginlägg. Värmen börjar finnas i luften nu och inte bara i solen. Superskönt! Löven har kikat fram!

Caroline Lundberg

Kommentera

